top01.jpg

left01.jpg
Scenezone
Om Remedy slutar, vilket LAN party blir Remedy\'s replacement?
Jag har bara gått till Remedy för att det var bäst. Nu när det mycket snart är över undrar jag var alla ni scene folk kommer att vara istället.

Om ni fortfarande går till något annat party, så skulle jag vilja veta. Jag vill ju inte att Remedy ska sluta, men det ser ut som om vi inte kan göra mycket mer för det nu.

Assembly är alldeles för långt borta för mig. Birdie är väll det ända som på något sätt ser ut som Remedy, men fortfarande funkar av någon anledning. Dreamhack är för stort, och deprissionen inom mig tar över när jag inte når fram till crew eller när dom lägger ner våra bidrag. Också när dom flyttate från kupolen försvann det från min radar.

Om Remedy stannar blir alla glada. Så ser jag det.

deadline, backslash, black birdie, ... pouet.net/partys. men det är klart synd om remedy lägger ner.

Vi kommer till 100% att inte köra igen nästa år då Solnahallen byggs om. Samt att det blir en skön paus för oss.
Efter detta så får vi se. Om folk fortfarande vill så får vi överväga hurvida vi kör vidare eller inte.

/Snurre

En ide är ju att eftersom remedy verkar ha så sunkigt rykte i gamerkretsar (tyvärr) att remedy skulle gå i graven och återuppstå under ett nytt fräsch namn.. Det verkar ju inte svårt för randomfolk att fixa stora gaymerlan (rixhack mfl), så man tycker ju att det inte borde vara ngt problem att få ihop folk till ngt nytt....

aemon: Låter som en bra idé, men jag tror det är lite för sent nu att byta namn på årets Remedy...

tror inte det handlade så mycket om årets, utan nästa års+framtida planer

« Föregående sida
Nästa sida »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.