|
LOst
|
Bara 60 people har bokat. Det finnes inte en chans att Remedy blir av, om inte vissa ändringar sker.
Som mitt första LAN party, Remedy 1999 SC var perfect. Det var grunden till 6 år av Remedy intresse. Remedy 1999 hölls i Sumpan, med bara 2 toaletter, och trä benkar att sova på. Men det var fortfarande en av mina favoriter.
Problemet med Solna hallen är att det blir för stort när det kommer för lite folk. Jag ser också problemet med mer crew folk springande omkring I Solna hallen när det inte behöves. Vi har lete folk, men vi är en familj, och vi behöver vara närmare varandra nu när klimatet i LAN sverige blir allt kallare.
Se det så har, 60-100 personer I en gymnastik sal, mycket musik, en liten barrak där man kan köpa drikbar Kola och lite snacks, och förståss demos på storbild!
Det är bara ett måste, och det kan bli av igen! Kanske det är vad Remedy behöver? Ett mellanlitet LAN för att bygga ihop förtroendet? Mindre betyder roligare, och när vi kommer närmare så blir tävligarna på scen roligare också, någonting som var svårt att hålla igång i Solna hallen.
Åtminstone scenezone i Sumpan istället för ingenting alls.
/LOst |
2005-07-10 kl 07:39
|