top01.jpg

left01.jpg
Scenezone
Boka biljetter zatan annars blir remedy inställt !!!!!
fan 400 - 600 biljetter måste bokas annars blir remedy inställt !!!

tidigt :P

Bara 60 people har bokat. Det finnes inte en chans att Remedy blir av, om inte vissa ändringar sker.

Som mitt första LAN party, Remedy 1999 SC var perfect. Det var grunden till 6 år av Remedy intresse. Remedy 1999 hölls i Sumpan, med bara 2 toaletter, och trä benkar att sova på. Men det var fortfarande en av mina favoriter.

Problemet med Solna hallen är att det blir för stort när det kommer för lite folk. Jag ser också problemet med mer crew folk springande omkring I Solna hallen när det inte behöves. Vi har lete folk, men vi är en familj, och vi behöver vara närmare varandra nu när klimatet i LAN sverige blir allt kallare.

Se det så har, 60-100 personer I en gymnastik sal, mycket musik, en liten barrak där man kan köpa drikbar Kola och lite snacks, och förståss demos på storbild!

Det är bara ett måste, och det kan bli av igen! Kanske det är vad Remedy behöver? Ett mellanlitet LAN för att bygga ihop förtroendet? Mindre betyder roligare, och när vi kommer närmare så blir tävligarna på scen roligare också, någonting som var svårt att hålla igång i Solna hallen.

Åtminstone scenezone i Sumpan istället för ingenting alls.
/LOst

Asså alla som jobbar under remedy gör det HELT gratis. På vår fritid, för att vi anser att de e roligt.
Själv förlorar jag 2 veckors arbete för att vara med. men de e det värt...
Så att folk från crew springer runt spelar inte så stor roll enligt mig i vart fall.

Jossi: mm, du är en av Remdys stora profiler och är ett viktigt Remedy-inslag :)

Jossi, jag viste inte att ni jobbade gratis. Ert job är mycket krävande. Men du måste hålla med om att det är mycket folk i crew.

Nå, jag har ingen aningom hur mycket det kostar att hyra Solna hallen, men det måste vara dyrare än gymnastiksalen i Sumpan.

Som sagt, jag hoppas att ni kan på något sätt skära ner på pengarna så att vi kan ha ett scenezone.

Det finns ingen chans i världen att vi kan byta lokal såhär dax.
Antingen så kör vi i Solnahallen eller inte alls. Och som det ser ut så blir det inte alls.

Vicotnic: Jag vet:) Jag vet jag vet:) om du känner att du saknar de, går de alltid att hyra in mig vid viktiga tillfällen:))

LOst: jag har inget problem med folket in crew, och ser inte direkt problemet du verkar se. så jag vet inte vad du vill att jag ska svara. vi måste ha tillräckligt med folk, å jag anser att vi har det. självklart har de ngr gånger varit många som inte gjort något. men det är ngt som vi jobbat/r på att ändra.. men annars nej bara för några få bara sitter på sina aschlen utan att göra något anser jag inte att vi är förmånga... Jag älskar juh crewn *ler*

Jag menade inget illa om crew. Förlåt om crew blev sårade.

Det bara känndes som att det var fler crew folk än besökare på Remedy 2004, och endå var scenen så tyst och öde de flesta timmarna.

LOSt jag tror ingen av oss har tagit illa upp. Speciellt inte jag, eftersom jag inte var speciellt mycket i lokalen under remedy 2004. JAg var mest å söp å såg på fotboll ;). Men ja jag kan hålla med dig på någrapunkter, å som jag jag skrev så var de ngr i crew som faktiskt inte jobbade. Men som jag också skrev så jobbade vi för att bara ha kvar de folket som faktiskt arbetade...

Nu är det upp till bevis.
Jag har pratat med Solnahallen, vi har en vecka till på oss att bestämma hur vi ska ha det. Detta är på nåder, men i och med att vi har hyrt hallen i så pass många år så får vi denna chans.
Så alla ni som tänkt att komma boka och betala in NU, samt att hjälpa till och sprida ut reklam på alla ställen om att det är Remedy.

/Snurre
Remedy Main Staff

Så om det inte bokas runt 300 biljetter till till på måndag är det kört? Folk kanske väntar till efter Arvik om de har råd..? Synd anyway.

« Föregående sida
Nästa sida »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.