top01.jpg

left01.jpg
Scenezone
samtidigt som asm05...
Varför vill man försöka konkurera med ett av värdens största/seriösaste demopartyn... vist remedy i all sin ära... Men många duktiga sceneners kommer ju åka till assembly istället.

Vill man att scenezone ska gå bättre än det gjort förut så får man nog byta datum och ha lite koll.

Att även arrangera ett party från fredag till måndag verkar ju också knäppt... vill ni att folk ska åka hem på söndag kväll och missa massa compos och prisutdelningen? Dom aktiva på demoscenen är äldre än 15 och har inte sommarlov.

Hoppas ni ändrar till ett mer passande datum! Annars blir nog förra året det sista remedy som är värt att minnas iaf.

Känns som om Remedy skjutit sig själv i foten när det krockar med assembly.
Jag själv har varit på remedy de senaste fem åren. Och när det sades vara det sista Remedy förra året så blev valet att åka på assembly istället.

Sedan kom det glädjande mail om att Remedy skulle hållas, då hade jag redan planerat semester från jobbet, bokat resa och scenzoneplatser på assm.

Remedy är i mitt tycke ett mycket bra party. Som kanske behöver en nystart? Ny tid på året? Ny lokal? Det var mycket nya i crew som gjorde bra jobb förra året, Retro var lysande som confrensier. Vad kan göras för att vända den negativa spiralen?
Birdie var t.ex ur scenezone perspektiv mycket bra i år efter några allt svagare år.

Jo, vet är medvetna om att det är samtidigt som ASM och WTH. Men vi har att välja på att inte köra SZ och att köra det.
Vår käre Retro har påtalat att han kommer att vara på Remedy och göra livet roligt för oss.

« Föregående sida
Nästa sida »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.