top01.jpg

left01.jpg
Old forum
Vad vill.
Så vad skulle ni vilja ändra på/lägga till/hitta på/inte ha under Remedy i år?
Vi kör en lite fri brainstorm thread o ser vad folk har för ideér :)
Vem vet nått kanske e bra nog ide för att göras^^

både seriösa och oseriösa förslag är välkomna :) man vet ju aldrig vart inspiration kan tänkas komma ifrån.

//Kawaii
Gamecrew

DDr dansmattor?

jag har som sagt inte varit med innan, och vet inte så mycket, men lite runtomaktiviteter är skoj såsom: lite TV-spel, sällskapsspel kanske en stor trampolin (studsmatta) och lite skoj grejor :)

Håller med goblin_35, DDR är alltid uppskattat :)

Ngn spelhörna, alltså där det finns t ex ps2, xbox osv så kan man stå 2 och 2 å köra...

De är ju ganska kul när crew är lite aktiva på sen och mycket roliga tävlingar o såna där grejer.. De är inte alla som gillar att ni admins skriker ut i micken en massa grejer men de är i alla fall en grej jag tycker är kul, eftersom de skapar en enorm stämning ! Men lite roliga tävlingar o priser skulle va kul ! Blev inte så mycket sånt R04 rycker jag.

Sumo brottning! Det fanns på DH 04 winter :D Hur kul som helst ;)

Alla sorters aktiviteter så folk får röra på sig lite imellan allt sittande :)

Olika aktiviteter/tävlingar(Gamezone), t ex:
* Finaste Chassit etc.
* Bästa hemmagjorda counter-strikefilm
* Olika tävlingar i olka sorters kartor i Counter-Strike t ex CS-SURF

Jag har inte varit på Remedy förut men det som jag hellst skulle vilja slippa är:
* Pågående musik i gamezone
* Konstant mörker/ljus

jag vıll att nı ska skaffa mer prıspengar jag kan fo

Skippa gamezone för att skära ner arbetsbördan, kanske arrangera scenezone i en mindre och mindre krävande lokal. Gör vad ni måste för att jag ska kunna sitta och fulkoda ihop skräpdemos i några dagar ;p

« Föregående sida
Nästa sida »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.