top01.jpg

left01.jpg
Old forum
Tack för alla år..
-99 var första året jag var där, har varit där alla år sen dess (förutom 2002). Vill tacka crew för arrangemangen, mycket slit bakom förstår jag, och jag hoppas att övriga deltagare också förstår det.

Började tracka på Remedy 99, första gången jag kom i kontakt med musik, och nu skall jag bli musiklärare :).. Udda karriärväg, men men, funkar det med..

Lycka till i framtiden. Hoppas att det dyker upp nått bra sceneparty på annat håll, men om de som var på Remedy är de enda som är kvar i scenen så är det inte mkt att hoppas på. Rätt tomt på folk.

Ha det!

/Andreas

Inge mer remedy nej. Förbannat tråkigt är det. Jag har varit på Remdy, DH och Birdie. Men varken DH eller Birdie kan inte ens komma när Remedy i kvalité och känsla. Visst, lite pers. Men kvalité är bättre än kvantitet.
Första året jag var där var 2002. Sen har jag varit med 2003 och nu i år också. Kommit två en gång och etta två gånger i raytrace också. :P
Men det ni i crew bör göra är väl att hjälpa till på Birdie så det kanske kan ta över efter Remedy som ett riktigt bra scene-party.
Men även jag tackar er för dom tre åren jag har varit på Remedy. Helt klart värt pengarna. Hade jag varit rik hade jag iaf fetingsponsrat er!

ja, bästa tiden på åren har ju varit remedy. och inget kommer kunna ersätta remedy, minns första gången jag steg in på remedy (98, 99 något :P)som besökare och såg IK spelas på big screenen med as hög volym, saft blandare överallt, jag blev helt såld. så tack för er ansträngning för att ni har fått detta att funka och att vara höjdpunkten på året

Jag har haft väldigt roligt på de två Remedy jag varit på. Remedy 2003 var mitt första demoparty och det var otroligt kul och skön stämning. Har provat på Dreamhack och Birdie också, men Remedy är hästlängder bättre än både dreamhack och Birdie. Får väl försöka hitta något bra party i Sverige som kan ersätta Remedy, det verkar finnas många bra som jag inte har hunnit prova än.
Tack för ett otroligt bra demoparty, tråkigt att det läggs ner.

Kan väl inte göra annat än stämma in i hyllningssången!

Remedy är det absolut roligaste demopartyt jag varit på. Bättre ös får man leta efter...

Kombinationen av närheten till Stockholm (man är ju 08a), rolig och trevlig crew, schysst hall, bra priser i kiosken, gott om utrymme och el, fint nätverk och faktumet att besökarna ofta är nära att bräcka PA-systemet har gjort Remedy till något verkligen utöver det vanliga :D

Tack för de 4 år som jag har fått möjlighet att närvara!

Remedy 2003 var mitt första demoparty, det var riktigt trevligt. Efter det åkte jag på dh och birdie också, men remedy var minst 100 gånger bättre än dem (jag överdriver inte när jag säger det). Väldigt tråkigt att ni lägger ner, tråkigt att mitt andra remedy blev mitt sista :(. Men tack för de gångerna jag var på remedy, var riktigt kul.

Jag tror inte att det finns något annat demoparty som kan ersätta remedy.

Sen jag åkte på Remedy SZ första gången 2002 har det alltid varit sommarens höjdpunkt för mig.... jäkligt synd att ni måste lägga ner, men finns det inte pengar så finns det inte, tyvärr... får väl åka på birdie nästa år då antar jag....

Kom just hem från GZ, med en tår i ögat.
Varför? Varför just remedy?

Nu blir det DH ist, men det kan inte mäta sig med er.
Snälla, försök att anordna ett Remedy 2006 iaf!!!!

« Föregående sida
Nästa sida »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.