top01.jpg

left01.jpg
Old forum
jag fattar inte det där med Gamezone och Scen
det är en fet dum fråga men om ja ska kunna gå på remedy måste ja veta skillnaden..... va e d för skillnad mellan de två? och ja undrar info om dom? är d 2 olika lan? på 2 olika platser? ja fattar ingenting.... svara snabbt så kanske ja kmr i år....

vilket ska ja gå på om jag spelar spel, tankar, chattar mm??

okey.

Scenezone är demo party, dvs för folk som gör grafik, demos, musik å sådant. Scenezone är fyllt med Compos och annat flum :)

Gamezone är för gamers. Mer delen av det består av turneringar och det är _väldigt_ lite flummiga compos. Dock så är GZ det större av dom 2.

allt står på sidan, om vart dom är och när dom är.
Gamezone är helgen efter scenezone.

om du spelar, tankar, chattar.. så spelar det iof. ingen roll vart du åker.. om du inte vill vara med i någon sorts turnering.. då ska du dra till GZ.

båda är i solnahallen

ehr, om man ska spela så åker man INTE på scenezone.
Tycker synd om dom som sitter och spelar cs på ett demoparty liksom... pinsamt ju, hehe.

Jag gick på gamezone en gång, kände mig jävligt villse... det var varmt, knäpptyst och inget hände på scenen. ingen var full, ingen spelade chipmuisk eller någon musik alls för den delen. 70% av alla där bar rosa t-shirts och var under 15 år :P.... mer fel än så kan det inte bli på ett party enligt mig. :)

nej fyfan...

mins remedy 99.... ett, ett, kuken... aaahhh minnen :)

"ett ett kuken" ?? :D

minns inte jag.. men jag håller med.. remedy 99 va någon av de bästa

ett, ett kuken som ett spett... uti brittas fitta kom får ni titta... två två, kuken står på tå uti brittas fitta kom får ni titta...

dåtidens rosa-helikopter :P... värsta partyplågan.

klaga, den låten äger ju :P

Tänk på att som du sade, det kan finnas personer under 15 år som läser detta ;D

hehe, killen som av "misstag" spelade upp en porrfilm i högtalaren förra året då?

« Föregående sida
Nästa sida »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.