top01.jpg

left01.jpg
Old forum
hur gör man
hej..
har tänkt och gå på remedy för första gången. jag undrar bara hur man får in grejjerna?? Hur hittar man till sin plats???

ska bara tillägga: ska man ha med sig typ sovsäck på nåt sätt? och ska man ha med sig madrass och ligga på?`? jag vet inte hur det funkar...

azzå dom har ju sovsal så att något att sova på är ju aldrig fel... vad du tar med dig är ju upp till dig.. får du in en madrass i bilen så får du ju ta med dig det... dock så tror jag det ända du inte får ta med dig utan att pratat med crew först är kylskåp och sånt (ja, jag har sett folk ha med sig det... udda människor :P).

Hitta till din plats är inte så svårt... när du bokat på platsbokningen så vet du ju ungefär vart du ska sitta sen kommer det ligga en lapp på bordet.

Få in grejjerna gör man antingen genom huvudingången eller om dom öppnar baksidan som dom gjort förut :)

mm ja har oxå funderat över det där.. ska man liksom bära med sig sin skärm å dator i en 30 minuters lång kö och sen släpa runt dom tills man hittat sin plats, det orkar man inte.. kan man typ först gå in å leta upp sin plats gå ut igen ta sina grejjor å gå in igen?

en bra grejj är att ha med sig en polare... eller ställa sakerna så man ser dom medans man går i kön... dock så tror jag att den bästa varianten är att ha en polare som står å väntar medans ni står i kön

På SZ är det inte 30minuters kö vad jag vet.
Men iallafall.. lämna grejjerna i bilen om ni har, eftersom man först fixar band/IP/info. sedan får man hämta sina grejjer och knalla in.

om ni vill slippa den långa kön, kom en timme efter insläpp. :)

Det låter ju bra.. men vad menas egentligen med band/IP/info ??

band = det du har runt armen för att få gå ut/in ur lokalen som du vill.

IP/Info = Inställningar för din dator, för nätverket.

« Föregående sida
Nästa sida »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.