|
Garfield
|
ni som aldrig vart på birdie ska inte säga nått..var på årets birdie och det var underbart =) var där förra året med och kommer åka dit varje gång i framtiden, förvisso kan dom i game bli störda av den höga volymnivån det är ibland fast jag tycker det var annars relativt tyst, mycket trevlig stämning som sagt och bra underhållning =) "fjortisar" finns det alltid fast det tycker jag e braaa.. gör lanet roligare ^.^ själv ska jag försöka ta mig till remedy.. hörde att concept på birdie skulle till remedy.. få se om han håller vad han lovar.. =) ni som vill till ett bra lanparty... bäst sz så åk till birdie..nu ska jag bara se om remedy e så bra som jag ser och hört folk diskutera om.. as for DH, det var stort, var ju en hel dell skojiga aktiviteter.. men trångt i sovsalen och väldigt varmt.. trångt bord.. stolarna ja vet inte har alltid med mig kuddar så min stackars röv inte dör.. lite strul med nätet med.. fast u överlag tyckte jag DH var helt ok, fast man måste ju prova själv för att veta..sen kan man ha otur med.. ah men nu ska jag inte skriva mer.. ciao =) |
2004-04-14 kl 04:23
|