top01.jpg

left01.jpg
Old forum
Sz + Gz
Skulle man inte kunna smälla ihop dessa två partyn till ett enda?

NEJ. Då skulle alla gamers sitta och klaga på högtalare osv..

värkligen inte ditt pucko

Absolut inte.. :P

För er som är för unga för att komma ihåg det så kan jag ju berätta att det var så det fungerade från början.

Demopartyn fanns långt innan Quake och CS "slog igenom".. Visst spelade vi spel på demopartyn redan i början av 90-talet, men inte alls i samma skala.

Vi blev tillslut tvungna att dela upp Remedy i två olika partyn för att tillgodese alls behov. På SceneZone är det lite mer party-stämning än på GameZone. Det bror bl.a. på att folk på GZ inte vill ha en massa högtalare eller roliga spex..

//tlund

Kreativitet och spelande går inte ihop, se bara hur misslyckat Birdie blev.
Nej!

Jag var visserligen bara och hälsade på Birdie, men jag tyckte det verkade vara en grymt skön stämning i hallen... Otroligt roliga människor med massor av gott humör!

Det var kul första dagen (många bra demos på bigscreen), nästa dag upptäckte jag vilket fjortisparty birdie är.
Det enda positiva var väl att det fanns mycket trevligt folk.

ajdå... jag märkte väl iof också av fjortisarna, men sålänge man har annat folk att prata med så tyckte jag inte dom gjorde så mycket...

Jaja, Birdie var väl helt enkelt inte min smak :] Håller mig till Remedy (bästa partykänslan + gamer- och fjortisfritt)

Remedy scenezone är ju inte helt gamerfritt. Var ju ganska mycket gamers där förra året :/

ni som aldrig vart på birdie ska inte säga nått..var på årets birdie och det var underbart =) var där förra året med och kommer åka dit varje gång i framtiden, förvisso kan dom i game bli störda av den höga volymnivån det är ibland fast jag tycker det var annars relativt tyst, mycket trevlig stämning som sagt och bra underhållning =) "fjortisar" finns det alltid fast det tycker jag e braaa.. gör lanet roligare ^.^ själv ska jag försöka ta mig till remedy.. hörde att concept på birdie skulle till remedy.. få se om han håller vad han lovar.. =) ni som vill till ett bra lanparty... bäst sz så åk till birdie..nu ska jag bara se om remedy e så bra som jag ser och hört folk diskutera om.. as for DH, det var stort, var ju en hel dell skojiga aktiviteter.. men trångt i sovsalen och väldigt varmt.. trångt bord.. stolarna ja vet inte har alltid med mig kuddar så min stackars röv inte dör.. lite strul med nätet med.. fast u överlag tyckte jag DH var helt ok, fast man måste ju prova själv för att veta..sen kan man ha otur med.. ah men nu ska jag inte skriva mer.. ciao =)

du är ju en liten fjortis algar :D

Personligen tycker jag remedy var bäst när GZ och SZ var samtidigt fast i olika hallar. Då var det grymmast partykänsla. Speciellt då alla gamerpolare man hade hängde med.

Du är nog bland dom få som tycker det.
Jag vet själv hur mycket gnäll det var för att det spelades hög musik osv på Scenezone. Hög musik är ett av dom saker som kännetecknar Scenezone.

« Föregående sida
Nästa sida »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.