top01.jpg

left01.jpg
Old forum
Newbie frågor =)
Hallå där!
Är en tjej som de senaste 3 åren varit på ca 2-3 "kompis"-lan om året, och har den här sommaren passat in min semester så att om det faller sig så, kan jag åka på Remedy i år. Har aldrig varit på vare sig Remedy eller DH, eller någonting liknande förrut.

Framför allt köper jag i så fall GZ-biljett, men nu läser jag ju en massa här på forumet om SZ, är det nåt att ha? Hör lösryckta minnen av HÖG musik, peaches =$, mm. Vad är egentligen SZ?
Jag åker ju i så fall ditt framför allt för att spela, amatör-koda på mitt lilla egna, men man vill ju inte ENBART sitta vid dumburken hela tiden - ska man slå till på båda GZ+SZ? Är ju relativt billligt för mig som flicka ändå ;P

/Josie - Linnea, Sthlm

Om du håller på med amatör knodning skall du absolut köra CZ. Sedan kan du koppla av med andra heljen med Game. Båda tillställningarna är trevliga. Jag tycker helt klart att du skall lösa biljett till både CZ ocg GZ.

/ Elaka Remedy Main Admin.

SceneZone, där är det musik 24/7, hög sådan, mkt trevligt ;). Koda olika saker, fler suprisecompon än GZ.

medan GameZone är tyst och spel turneringar osv.. dedikerat till spel med andra ord.

Jag skulle aldrig orka med fyra dygn med överhög musik, så jag åker på GameZone. Ett par tre förtvivlade skrik om natten stör mycket mindre än konstant musik på maxdiskant. :)

Jag skulle inte hävda att det är 4 dagar av överhögt ljud. Klart är ju däremot att det är ljudligt... Jag föredrar nog ändå SZ över GZ. Det är lite mindre folk och det gör att det blir en mer avslappnad känsla... Fler jippon etc... Skulle jag vara en Josie så skulle jag prova både SZ och GZ för att se vilket du tycker bäst om..

För att kunna gå på "lan" måste man veta vilken sort man vill ha, för att veta vilken sorts "lan" man vill ha måste man ha gått på "lan" förut. Har du inte gått på "lan" förut vet du inte vilken sort du vill ha och kan således inte gå på "lan".

Eller så provar man alla olika typer och hittar sin favvo :)

« Föregående sida
Nästa sida »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.